miercuri, mai 23, 2007

birocratie - hai sa complicam lucrurile

Incepuse sa-mi placa de Dolce. Prompti si seriosi. Azi insa mi-au aratat ca exista si reversul medaliei. Erau la etajul 3, montand o antena. I-am rugat sa coboare mai incolo si la mine, sa-mi mute antena pusa la geam de aia dinaintea lor (asa, ca sa am vizibilitate zero). Au dat din umeri si au zis ca n-au timp.
Buuun !!! Atunci nu-mi ramane decat sa sun la relatii clienti (numar unic, dar au sediul prin Bucuresti sau Brasov) iar aia o sa-si sune departamentul de aici. Care o sa-i trimita tot pe astia. Mi-am si pregatit replica: "Parca ati zis ca n-aveti timp..".
De ce ne incapatanam sa ne impiedicam in birocaratie, cand lucrurile pot fi facute mult mai simplu?

Un comentariu:

  1. Pentru ca inca comoditatea e la mare moda. Si indiferenta de calitate.Pare ca cantitatea primeaza. Sa iasa cat mai multi bani, nu conteaza daca ne facem treaba ca la carte.

    RăspundețiȘtergere