vineri, iunie 03, 2011

cum sa recuperezi taxa auto

Azi fost un nou termen infatisare la tribunal. Ma judec cu Finantele si Mediul de la inceputul anului. Intampinari, chemari in garantie, termene lungi de asteptare etc.
Ma reprezint singur. Consider ca cei 500 lei pretinsi de avocat nu-si gasesc justificarea. La inceput n-am inteles o boaba din pasareasca avocatilor. Treptat, treptat, dupa ce am capatat vechime prin salile de judecata am inceput sa inteleg si chiar sa le vorbesc limba.
- Cauza 64... [...] in calitate de reclamant si Statul roman prin Ministerul Finantelor Publice
- Ma prezint in cauza
- Ce cereti, pe fond?
- Admiterea cererii dupa cum a fost formulata, incluzand si dobanda legala aferenta sumei
- Ramane in pronuntare.

Daca Finantele si Mediul nu fac recurs (si de obicei nu mai fac) ar trebui sa am acasa hotararea in max. 30 de zile.
Daca voi recupera vreodata si banii respectivi, asta ramane de vazut.
Macar sunt impacat ca nu am stat pasiv, lasand Finantele sa si bage mana la mine in buzunare.

PS: Pentru oricine care se afla intr-o sitatie similara. Va dau un sfat sincer. Nu stati pasivi, actionati, dati statul in judecata, daca nu aveti bani, invatati sa va reprezentati singuri. Nu e greu. Se poate.

Un comentariu:

  1. Vei primi banii daca reusesti sa obtii hotararea. Un coleg tocmai ce i-a primit acum 2-3 luni.

    Bun venit inapoi!

    RăspundețiȘtergere