duminică, decembrie 25, 2005

Colind neconventional

In noaptea Ajunului de Craciun (24 spre 25 decembrie) ca sa putem colinda pe cat mai multa lume, am recurs [si] la solutia unui taxi. Dupa ce ne-a dus la destinatie, i-am luat nr. de mobil si dupa alte 15 minute l-am chemat iar sa ne duca in cealalta parte a orasului: "Alo, buna seara: suntem cei pe care i-ati dus la colindat acu' 15 min in locatia X. Nu veniti dupa noi?" "Ba da".
Pe drum, s-au legat dialoguri intre noi si la un moment dat ne-a rugat omu' frumos sa ii colindam: "Sunt de serviciu in Seara de Craciun si n-am auzit nici o colinda".
Eh, noi ne tot codeam [ce sa cantam]. La care vine replica: "Haideti, ca si eu am bani sa va platesc colinda".
L-am colindat frumos pana la destinatie, unde ne-a platit colinda: 50% din costul cursei. :D
Asta a fost unul din modul ne-traditional de a colinda si a primi plata colindelor. Soferul a facut un gest frumos. Ca sa nu mai zic ca ne-a asteptat pana am terminat de cantat si [pe cativa dintre noi care stateam cam in acceasi zona] - ne-a dus gratis.
Giving is receiving...

2 comentarii:

  1. Ce ca lumea.. si faza cu taxiu`, si ca ati fost in gasca la colindat. I skipped that part this year. :/

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost f. frumos.
    Eu in fiecare an umblu "in gasca" (desi nu-mi place formularea asta). Si nu doar in Ajun, ci in toate 3 zilele, pana cad lat. In ultimele zile am dormit (in total) doar cateva ore. Dar nu imi pare rau DELOC.

    RăspundețiȘtergere