luni, ianuarie 23, 2006

Asus black

Dupa lungi si indelungate cugetari, consultari si intrebari pe forum, am hotarat sa imi incerc sansele in domeniul DVD cu ultimul model de la Asus [thanks Intend.ro]. Chiar azi, dupa o saptamana interminabila de asteptari, am intrat in posesia lui. Am vrut neaparat sa il asortez cu card readerul luat acum o saptamana de la "blamingo". Desi am vrut sa le iau simultan, n-a fost sa fie dupa cum am planuit. Si asa e okay. Ca prime impresii: silentiozitate extraordinara [asta imi doream in primul rand, in afara de fiabilitate]. Sunt curios sa il compar cu un LG in ceea ce priveste decibelii emisi. De asemenea, are un design placut, specific Asus. Ramane ca in zilele urmatoare sa incep testele cu niste DVD blanks ("stie" si DVD-RAM). In afara de asta, da sistemului un aspect general placut.
Eh, asta dovedeste ca nu doar sarbatorile de iarna sunt o ocazie prielnica pentru "self-giving". Next on my list: a laptop (musai Centrino. Oscilez inca intre Acer si Fujitsu-Siemens).

2 comentarii:

  1. Go for Siemens.
    Misto Asusu` ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare asusurile. CD-RW din acela am si eu, in schimb DVD-RW-ul e LG. Mi-se pare si normal sa suporte DVD-RAM deoarece acesta a fost primul mediu DVD inscriptibil.

    Recomand si eu Fujitsu-Siemens, si sa-ti instalezi pe el macosul.

    RăspundețiȘtergere