sâmbătă, ianuarie 21, 2006

dansul fulgilor de nea

Ninge. Desi am crezut ca iarna si-a facut deja bagajele, azi am asitat la un nou dans al fulgilor de nea. Merele stau inca destul de confortabil pe pozitii. Remember those apples I wrote about in october?.
Cel mai mult imi place ca ninge peste verdele crud al frunzelor. E o liniste desavarsita, si, oarecum vesela & jucausa. Mi-as dori sa fiu din nou copil, sa cutreier dealurile impadurite de la bunici, in cautare de noi locuri prielnice si inca neumblate, ca mai apoi, seara, sa ma intorc extenuat si flamand, cu obrajii imbujorati de ger. Mi-as dor sa ninga zile si nopti la rand, fara oprire. Atunci mi-as imagina ca sunt intr-un basm nemaiauzit, plin de dalbe bucurii si linisti ancestrale.

7 comentarii:

  1. super tare compunerea
    am luat 10 pe ea
    multumiri celui care a scrisoo

    RăspundețiȘtergere
  2. da e faina dar daca aiti fi fakuto olaek mai lunga ar fi perfecta da oricum daca iau 10 sunteti cei mai tari

    RăspundețiȘtergere
  3. MIJTOOOOO PROFA NU SI-A DAT SEAMA CA E DE PE NET CU TOATA CA MAI MULTI COLEGI AU AVUT ACEEASI COMPUNERE SHI NEA PUS 10

    RăspundețiȘtergere
  4. nu styu ce sa zic.....e faina dar sunt numai povesti....era mai frumoasa shi ma creativa daca continea putina descriere.

    RăspundețiȘtergere
  5. spuner compunere am luat 10 si profa nu sa prins ca e de pe net misto :-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  6. E faina....Ce sa spun...Dar consider ca ar trebui sa existe putina descriere si epitete...Oricum e bunicica...!!Multumesc celui/celei care a scris-o;):-J!!

    RăspundețiȘtergere
  7. este faina dar e cam scurta

    RăspundețiȘtergere