miercuri, ianuarie 04, 2006

Eating habits (IV)

prajitura Tirami'Su
E cam greu sa scrii putin [si sa intrii in "normalitate"] dupa un post de asemenea proportii. Totusi, am sa-ncerc:
Recent mi-a adus mama o prajitura. Nu stiu exact cum se numeste [Tirami'Su?], insa trebuie sa recunosc ca arata superb si are un gust si-mai-si...
Sweet dreams, sweet life & sweet desires. Asta ca sa ma "impac" cu unii bloghisti, desi ma enerveaza [in continuare] ca postati integral in .en :-D But that's life.. No?

5 comentarii:

  1. e mama prajiturilor tiramisu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, I am such a big fan of Tiramisu. Stiu de mai mult timp ca numele acestei prajituri vine din italienescul Tira mi Su, care inseamna Arunca-ma in sus, folosit aici cu o valoare pur metaforica, pentru ca se spune ca tiramisu este "The Heavenly Cookie" sau ceva de genul.

    Si uite ca stiam bine, daca vrei sa afli mai multe despre aceasta prajitura: Da click aici

    RăspundețiȘtergere
  3. Da' nu te intrebi si tu de ce posteaza unii numai in engleza? Mie mi-e greu sa cred ca doar de dragul de a fi "shmecher". C'mon! Eu de pilda folosesc si [en] pentru ca prietenii mei de afara vor sa-mi citeasca "debitatiunile" si pentru ca "helps to develop my old-bad english. :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. long live tiramisu! long live the english language! :)) "But that's life.. No?" adica ai vrut sa zici: "isn`t it?" see, now you`re improving your english skills :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaahaha.. :) Uite, tocmai d-aia-l enervez si eu, ca scriu in engleza. Eu de fapt m-am apucat de blog cu gandul la examenul Cambridge ( pe care l-am dat si luat cu brio ). Iar acum il pastrez ca sa nu uit, nu vreau sa uit engleza, first love.
    Dar e mai bine sa judeci intai. :)

    RăspundețiȘtergere