marți, ianuarie 17, 2006

inspectie (II)

Cele trei ore de azi au trecut cu bine. Nota finala in urma inspectiei: 9.90. Stiu si unde am gresit: la ora de la 7-8 am debitat o prostie din cauza oboselii si am fost penalizat cu 20 de sutimi + ca nu am insistat asa mult pe una din ideile centrale ale lectiei, deci 9.80. La restul a fost de 10. Eh, acum stand si calculand vad ca m-au furat cu 0.05 sutimi :P 10 + 9.80 + 10 + 10 / 4 = 9.95 Whatever. Cel mai important lucru e ca in urma acestei prime inspectii am cunoscut un om deosebit: inspectorul insusi. Vorbind cu el despre lectii, viata, si lucruri de specialitate, mi-am adus aminte de o replica dintr-un film: "This could be the beginning of a beutiful friendship". Pot sa spun doar atat: am un inspector de nota 10. Si nu pentru faptul m-a laudat la toata lumea (sefa mea de catedra, directiune, colegi etc..), ci mai ales pentru faptul ca in 2 zile am invatat multe de la el + modul fair-play de a se purta. Se stie ca in urma unor astfel de lectii, fiecare inspector asteapta un pachet sau o atentie. Aici si acum n-a fost cazul. Nici nu am vrut sa umblu cu asa ceva si, pe deasupra l-ar fi jignit profund gestul. M-a laudat mult si asta inseamna ca l-au impresionat in mod placut lectiile mele.
Scriu toate astea nu pentru a-i face lui reclama sau a ma lauda pe mine, ci pur si simplu am un sentiment de implinire caci munca mea este apreciata si inseamna ceva si pentru alti oameni. Poate ca toate astea sunt acel DA pe care il asteptau intrebarile mele: "Sa merg mai departe pe filiera invatamantului?". Chiar in urma indemnurilor inspectorului, nu sunt ferm convins ca locul meu e in invatamant. Ceva din interior imi zice: "Stop. Being a teacher is a dead end".
PS: Tin sa le multumesc sincer tuturor celor ce m-au ajutat si sprijinit, s-au gandit la mine, mi-au urat succes si m-au incurajat (inclusiv voi, cei care ma cititi zi de zi).

3 comentarii:

  1. inca un gand bun din parte unui cititor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yuppy. You're good! It's official now. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. in general inspectiile la lectii scot in evidenta lipsuri mari cum spunea si prof.phd. Mircea H.Orasanu

    RăspundețiȘtergere