luni, februarie 06, 2006

Card Mania

Azi mi-a sosit inca un card SD de 512MB, marca SanDisk (my favourite, besides Lexar & Corsair). L-am adaugat la colectie. De unde am capatat "mania" cardurilor? Cred ca o am din vara trecuta cand, in concediu fiind, un card de 512 (tot Sandisk) a fost insuficient pentru stocarea pozelor. Acum cred ca e suficient 512 + 512 + 128 + 16 = 1168 MB (asta doar pentru poze). Mai am nevoie de un card (tot SD) de 1 GB pentru mp3 player. Cu toate astea, sunt in tratative pentru achizitionarea unui card-reader mobil dotat cu HDD de laptop de 40GB (WD). Transfera poze printr-o simpla apasare de buton. Dar despre el, dupa achizitionare. It seems that I never get enough of it. Cand eram mic faceam colectie de timbre, acum "colectionez" carduri de marimea unor timbre. E curios cum ramanem mereu niste copii.

Un comentariu:

  1. cred ca se poate inventa o noua proba de autocunoastere in era digitala: cum sa ne incapa pozele de concediu intr-un gigabyte.

    RăspundețiȘtergere