duminică, februarie 19, 2006

cuvinte din carti (1)

Mi-am zis ca e cazul sa re-incep un obicei abandonat mai demult: cititul de placere. Am pus mana (la intamplare) pe una din cartile din biblioteca proprie: Inventia lui Morel, scrisa de un argentinian: Adolfo Bioy Casares.

Scriu [la intamplare] cateva citate.
- Fara egal e taria lemnului! Iar spatiul e cu atat mai mare cu cat pasarea e mai nestatornica! (p.14)
- Cred ca ne pierdem nemurirea pentru ca rezistenta la moarte n-a evoluat. (p.21)
- A nu spera ceva de la viata pentru a nu ti-o expune, a face pe mortul pentru a nu muri (p.35)
- Mi-am descoperit o inclinatie spre prevederea exclusiva a consecintelor rele (p.41)
- Poate ca natura te ajuta sa te apropii de intimitatea unei femei (p.41)
- despre flori: nerabdare monstruoasa de a muri (p.42)
- Opera rezulta din relatia intre fragmentele care o compun (p.44)
Descrierea cartii o puteti gasi pe site'ul celor de la Humanitas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu