miercuri, martie 29, 2006

avatars

De-o vreme incoace am observat la majoritatea oamenilor cu care vorbesc [frecvent sau ocazional] pe Yahoo Mess, avatare cu poze reprezentand chipuri de copii. De cele mai multe ori veseli, unori meditaivi, seriosi. Insa niciodata tristi.
Simpla coincidenta sau dorinta ascunsa a "purtatorilor" de a zabovi cat mai mult cu putinta in lumea copilariei? Blog entry'ul Alexei imi confirma c-ar fi vorba de a doua varianta.
De ce, totusi, chipuri de copii?
Poate [si] pentru ca milioanele de chipuri mature s-au deprins de multa vreme cu arta disimularii pentru a "supra-vietui" in societate sau pentru a sfama in mii de bucati copilul din sine.
Voi ce ziceti?

4 comentarii:

  1. No pill can make us innocent...
    Poate tanjim dupa starea pura a lucrurilor cand artificialul nu ne (mai) ajuta....

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate pentru ca n`am incetat sa mai fim inca, copii, si poate pentru ca in fiecare dintre noi exista acea Inocenta pura.
    Felicitari pentru nominalizare.(roblogfest)

    RăspundețiȘtergere
  3. copilul este singurul lucru sfant care ne-a mai ramas pe lume. inclin totusi sa cred ca cei care folosesc avatare cu chipuri de copii o fac pentru a arata tuturor interlocutorilor ce progenituri frumoase au fost in stare sa zamisleasca.:)Al doilea caz cred ca reflecta dorinta de a "ridica" la suprafata sufletului trist si obosit uneori, copilul care se ascunde in fiecare..

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am un la avatar tot un bebe..de ce l-am ales?pai in primul rand pt ca era tare dulce si in al doilea ..toti vrem sa redevenim copii..sau ar mai fi o posibilitate..vrem sa fim mamici tatici..bunici..:)
    parerea mEA.
    SEE YA..
    si..bravisimo pt blog:)

    RăspundețiȘtergere