miercuri, iunie 21, 2006

I'm a JackASS

Lucrez de zor la o dizertatie ce trebuia finalizata mai demult.
I'M A HUGE JACKASS Intre materialele consultate, e si o jumatate din dizertatia unei colege (am avut un subiect oarecum tangential).
Cautand pe net dupa niste autori citati in lucrarea ei, nu mica mi-a fost surprinderea observand ca a dat copy+pase la zeci de pagini web, fara sa modifice mare lucru (in afara de aranjarea in pagina).
Recunoasc. Am ramas ca la dentist. Pai bine, fata! Eu imi aman sustinerea lucrarii fiindca vreau sa o mai cizelez si tu... iei 10 (zece) pe un "copy+paste".
Nu zic, e okay sa te inspiri din niste surse (mai ales materialul bibliografic necesar notelor de subsol), sa compilezi, sa iti spui si tu parerile personale pe marginea temei. Insa sa dai copy+paste? A, nu! Asta-i prea de tot...
Ma simt ca si personajul din desene animate pe care scrie mare, cu rosu: JACKASS!

2 comentarii:

  1. profa mea de engleza din liceu folosea un program, nu mai tin minte cum se cheama, in care introducea toate eseurile pe care le primea de la noi, lasa calculatorul deschis si in 24 de ore programul cauta peste tot pe net si ii arata daca ce scrisesem noi era copy+paste sau nu. Era ceva exprimat in niste procente. Imi amintesc ca un procent mai mare de 50 se traducea intr-un mare 1 pentru tanarul sau tanara in cauza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Damn, inteligenta profa. In ziua de azi nimeni nu mai incurajeaza creativitatea si originalitatea.

    Boyarul... =)) nu pot decat sa rad. Good luck with that. :))

    RăspundețiȘtergere