joi, iunie 15, 2006

tech stuff

O discutie "existentala" intre un tata si micutul sau fiu:
- Tata, cum am am aparut eu pe lume. Am fost downloadat?
- Nu chiar. Insa ca sa intelegi mai bine, o sa iti explic "pe limba ta".
Asadar, eu si cu maica-ta am intrat intr-o zi intr-una din camerele de chat ale Yahoo'ului. Am aranjat apoi o intilnire cu ea [via e-mail] si ne-am intilnit intr-un internet cafe virtual. Ne-am strecurat intr-o camera privata, unde maica-ta a fost de acord cu un download din hard-ul meu. Imediat ce eram gata de upload, am descoperit ca nici unul dintre noi nu folosise firewall-ul si fiindca deja era prea tirziu sa dam cancel ori delete, noua luni mai tirziu a aparut un mic popup care a tipat la noi din toti rarunchii: "You've Got Mail!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu