luni, noiembrie 13, 2006

insingurare ?!

Sambata seara mi s-au intarit convingerile despre cat de superficiali pot fi "locuitorii" discotecilor/cluburilor. Si asta doar observandu-le body language'ul lipsit de orice sens si coerenta. In speta pustani de clasa a X-a & cativa de vreo 30 si ceva de ani. Cupluri de capsunari veniti in concediul de iarna. Privindu-i, nu m-am simtit mai batran. Si nici superior. Poate dezamagit. Incerc sa fac sumare comparatii cu perioada cand eram si eu prin liceu. Oare tot asa stateau treburile? Si daca raspunsul e de factura afirmativa, ce imi tinea ochii inchisi? De ce nu observam atat de fin unele realitati? Sa fi fost un mecanism de auto-protectie? Tind sa cred ca daca as fi realizat sterilitatea (si superficialitatea) acelei varste, as fi suferit cumplit. Nu deceptii, ci mai degraba singuratate. Is something wrong with me?
PS: Si mi-am mai dat seama de un lucru: foste eleve (ce pareau "cu mintea pe umeri") mi-au destainuit (in cadrul unor discutii amicale) ca sunt interesate mai mult de banii, masinile & vilele celor cu care umbla, decat persoana in sine. Asadar, mercantilism si interese pe toate planurile. Pacat.

2 comentarii:

  1. Suflete de gheata. O lume a ghetarilor.Da..la fel zic si eu: pacat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt multi in astfel de situatii. Nu apreciaza valoarea intelectuala a unui om, ci mult mai mult valoarea financiara.

    Marea majoritate a lumii priveste "pe deasupra" si mai rar "prin interior". Bani, masini, case, "tzoale de firma", smecherii, astea sunt lucrurile apreciate in ziua de azi.

    Eu unul nu sunt adeptul lor.

    RăspundețiȘtergere