vineri, noiembrie 17, 2006

n-am nevoie de laptop

MSI MegaBook M670X Silver Eram foarte entuziasmat la ideea de avea propriul laptop, pe langa actualul desktop. Da, imi suradea perspectiva si imi fauream in minte 1.000 de scenarii. Pana azi. In urma unor conjuncturi, o asemenea jucarie (MSI M670X pt curiosi) a ramas la mine pana maine. Nerabdator ca un copil, m-am apucat sa butonez. Deja dupa primele 20 de minute ma plictisisem teribil de ceea ce imi oferea, si-mi era dor de vechiul desktop. Plus ca nu l-am putut convinge in nici un chip sa se conecteze la net.
Credeam ca e mai usor sa lucrezi cu un laptop, insa imi pare incomod (touchpad'ul), masiv per ansamblu si in nici un caz nu poate fi vorba de un desktop replacement. Singurele laptop'uri cu adevarat sexy (in opinia mea) sunt cele din seria Vaio (produse de Sony), insa mult prea scumpe.
Totusi e bine ca n-am aruncat o caruta de bani pe asa ceva, ca mai apoi sa imi dau seama ca nu mi-e cu adevarat necesar. Cu siguranta as fi regretat gestul facut.

2 comentarii:

  1. Da, asa este. Dar tot imi vine uneori sa imi iau unul, doar sa fie asa mic, pe birou (langa desktop, bineinteles)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma gandeam la unul nou, dar mi-a trecut, ptr ca analizand situatia nu am vazut la ce sa dau atatia bani pe el. La mine este o necesitate insa, si pana la urma laprop second - hand a fost mai mult decat suficient :)

    RăspundețiȘtergere