miercuri, ianuarie 17, 2007

japan

De ce? Pai...
- azi am reusit, printr-un concurs fericit de imprejurari, sa vad peste 60% din miniseia Shogun [1980]. Filmul, desi vechi, reuseste sa captiveze, mai eales ca e mult peste media celor produse la Hollywood in ultimii ani. Pe drept cuvant "One of the best TV Miniseries ever made". Nota mea: 9/10.
- tot azi mi-am imbogatit biblioteca cu una din cartile japonezului Junichiro Tanizaki. Deja m-am apucat de citit si pana miercurea viitoare sigur o dau gata. E-o carte-jurnal si, la prima vedere, pare o experienta placuta (pe care-o voi impartasi, totusi, cu alta ocazie).
- in plus, mi s-au promis niste bancnote pentru colectie. Evident, tot japoneze.
So...
How more Japanese (than this) can you get in an ordinary day?

4 comentarii:

  1. Daca ai avea si o masina japoneza........chiar, n-ai nimic japonez prin casa?

    RăspundețiȘtergere
  2. i'm half japanese, until now :)). si nu ma refer la origini, ci la lucrurile pe care le fac, citesc, ascult si desigur, la limbile pe care le vorbesc mai mult sau mai putin bine, so you can be more japanese than that, i can assure you :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sau hai doar un sfert, ca sa nu exagerez :))

    RăspundețiȘtergere