miercuri, ianuarie 03, 2007

leii grei

Citind ce-a scris Alex aici, mi-am adus aminte de mai multe intamplari reale (si la fel de idioate) din perioada 27-31 decembrie cu niste tanti de la ghisee ce se incapatanau sa imi dea rest lei vechi, desi eu le repetam intr-una ca in cateva zile nu vor mai circula si ca e de datoria agentilor economici sa nu-i repuna in circulatie, dandu-i ca rest de plata. Dadeau din umeri ca vitelul la poarta sarutului, "argumentandu-mi" ca altii nu au. Cu alte cuvine: "Ori ii iei p'astia, ori hai pa!"
(de adaugat in lista lucrurilor ce ma enerveaza)

2 comentarii:

  1. Mi s-a intimplat si mie. Sa vezi ce fata a facut o vinzatoare cind i-am spus ca nu mai are voie sa dea rest bani vechi. O acreala asa mare n-am mai vazut demult.
    Iti dai seama ca patronul e de vina: ori nu si-a informat angajatii, ori nu l-a interesat, ori a facut sepcial acest lucru, ca sa scape el de banii vechi, sa nu-i mai schimbe la banca.
    In fiecare dintre aceste 3 cazuri, merita o amenda grea, dar, la naiba, mai usor cu amenzile in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi s-a intamplat si mie ... doamne ce oameni batuti in cap

    RăspundețiȘtergere