miercuri, februarie 28, 2007

kitsch

In fiecare an orasul se umple de vanzatori ambulanti (majoritatea negriciosi) si de kitsch'uri cu pretentie de martisor. In general, lumea trece pe langa ei. Doar unii natangi stau si privesc, eventual cumpara. Sunt sigur ca nu cunosc deloc semnificatia sarbatorii ce urmeaza si isi fac insignifiantele cumparaturi cuprinsi de spiritul de turma.
Mi-e lehamite de cumparatorul naiv, fara pretentii si de intreaga armata de vanzatori ambulanti cu produsele lor de kkt. Mi-e greata stiind ca o intreaga industrie subterana infloreste, baza pe mita, spagi si altele asemenea pentru a avea prioritate la locurile cele mai bune din oras. Si mi-e ciuda ca adevaratii artisti nu mai loc sa-si valorifice proprile creatii - pe care le-as cumpara cu drag.

3 comentarii:

  1. Bai , se poarta ... insa ma intreb ce or avea in minte, toti idiotii care cumpara tinichele cu snur, in locul unor buchetele de ghiocei, sau alte flori de sezon, chiar daca vor neaparat sa faca un gest.

    Da vorba ceea, necunoscute sunt mintile oamenilor ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu m-ar deranja acesti vanzatori daca nu ar sta in mijlocul drumului si daca nu te-ar trage de mana sa cumperi de la ei `ceva frumos`. Pana la urma fiecare are pretentii si asteptari diferite. Totusi cat am mers prin Bucuresti nu am vazut nicaieri pe strada un om care sa vada niste chestii dragute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Romanie plina de chinezarii, tiganerii... urit...

    RăspundețiȘtergere