marți, februarie 27, 2007

multumiri

Postul de fata se adreseaza tuturor idiotilor din lista de YMess. Asadar, va multumesc pentru mass-uri din anii trecuti. Datorita voua am trecut prin multe clipe minunate, cum ar fi:
1. Am citit de 170 de ori ca va fi sters contul meu de pe yahoo.
2. Am cam 30.000 de ani plini de ghinion in fata mea si am murit deja de 671 de ori pentru ca n-am dat mai departe toate mass-urile tembele.
3. Mi-am sacrificat o mare parte din economii pentru micuta Alexandra care nou-nascuta este si tot in spital in stare critica a ramas.
Si lista poate continua. Insa o sa ma opresc la o categorie speciala de YMess'eri: milogii. Dap. Aia cu votati-ma pe nu-stiu-ce site ca sa castig nu-stiu-ce-premiu, ca sa-mi creasca self-aesteem'ul, ca sa ... (puneti voi ce vreti in loc).
Uite o discutie edificatoare de acum 5 minute, cu un asemenea specimen:
EA: VOTATI-MA pe http://... DACA VREI SA AVETI O VIATA LINISTITA!
eu: iara?
EA: DA
eu: Cred ca am sa te scot din lista pentru treburile astea. Apoi o sa bifez optiunea ignore in dreptul numelui tau.
EA: NU-I NICI O PROBLEMA. SI ASA MA AI IN LISTA DEGEABA
eu: ok. wtf?

3 comentarii:

  1. Degeaba pentru tine sau pentru ea? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Functioneaza in ambele sensuri, dar cred ca s-a vrut o "injuratura" subtila la finalul discutiei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai adevarual este ca eu unul nu te-am mai vazut online de foarte multa vreme, dovada este ca probabil te lasi online doar ptr cine nu trebuie :D

    Deci stii vorba aia: spune-mi cu cine te porti, ca sa iti spun cine esti, dar eu nefiind la fel de important, ptr ca nu am obiceiuri de astea macabre de a fi un idiot care ii plac mass-urile, probabil ca nu conteaz :D

    Pls, ignore me ! :D

    RăspundețiȘtergere