luni, februarie 19, 2007

Orange suge!

Am vrut sa beneficiez si eu de fantastica si mirabolanta lor oferta (100 de SMS'uri/luna in retea @ 1,5 Euro). La Orange Shop am avut o surpriza: pe langa faptul ca nu le pot folosi decat in retea (lucru specificat si pe net), idiotii nu ma lasa sa le folosesc cu numerele favorite. Pai cu cine naiba sa le folosesc atunci?
- Ati spus ca cele 100 de SMS'uri sunt valabile doar in reteaua Orange.
- Da.
- Ok. Si numerele mele favorite nu sunt tot din reteaua Orange?
- Ba da. Dar nu va puteti folosi SMS'urle pentru acele numere.
- De ce?
- Sincer nu stiu. Asa e in oferta.
- Care oferta? Pe site nu scrie asa ceva. (WTF?!)
Da din umeri. Nu stie. Imi vine sa zic: "Amice, esti idiot". Plec din magazin. Sun la Bucuresti sa ma lamuresc. Imi raspunde un tip, cam somnoros. (E totusi 9 dimineata). Aceeasi poezie. Nici asta nu stie mai multe. Concluzia? Nu se poate folosi optiunea impreuna cu numerele favorite. Ok. Deci inca o oferta too good to be true. By Orange. Care suge!

2 comentarii:

  1. De ce nu renunti , man ? Nu mai zic ce probleme am avut eu cu Orange zilele astea si m-am hotarat sa renunt. Serios nu se merita sa iti faci nervi din cauza lor

    RăspundețiȘtergere
  2. Si crezi ca Vod(k)aFone sau Cos(t)Mote sunt mai okay?

    Motivele pentru care nu renunt:
    - toate numerele de telefon din agenda sunt de Orange (mdeh, Transilvania rulzz)
    - sunt multumit ca pentru cei 5.34 euro dati pe luna primesc 250 minute in retea (chiar daca mi-as fi dorit si nationale)
    - toata lumea imi stie numarul asta. Cand se va putea trece la alt operator pastrand numarul, probabil ca o voi face.

    RăspundețiȘtergere