duminică, martie 18, 2007

wishes

Peste aproximativ 1 luna si ceva va trebui sa-mi sarbatoresc ziua de nastere. Am fost intrebat ce-mi doresc. Pe loc, n-am stiut raspunde. Nici acum nu stiu. Totusi, mi-as dori un declick din partea cuiva special si-o clepsidra lucrata masiv, in genul celei din poza. Ceva care sa-mi domine biroul si sa imi aduca aminte ca sunt muritor. Mi-as mai dori miniaturi de ceramica. Dar cum ele nu prea exista in orasul asta mult prea stramt, va trebui sa ma gandesc la altceva.

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Cu sanatatea cum ramane? Este cel mai de pret dar de la viata. Restul nu mai conteaza.Iti doresc de pe acum sa primesti cadourile mult dorite si petrecere faina.
    }{

    Dana

    RăspundețiȘtergere
  3. [I cleaned up the mess]
    From now on - moderating comments!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani iti spun din vreme :)

    RăspundețiȘtergere