marți, aprilie 10, 2007

ISP

Astia deja ma calca pe nervi. Pe langa faptul ca am net doar in 99.00% din timp, azi angajata de la casierie a comis-o flagrant:
- Buna ziua.
- Buna ziua.
- As vrea sa platesc si eu netul pe vreo 3 luni in avans.
- Numele?
- X'ulescu
- Locuiti la .... ?
- Exact.
- Vad ca aici e trecut doar un nr. de telefon fix.
- Da.
- Spuneti-mi si un nr. de mobil si un e-mail.
(2 secunde pauza. I was like WTF?)
- ...pentru ???
- Asa trebuie la toti clientii.
- Si daca eu nu vreau sa le fac publice?
- Pai... sunt necesare. Va mai trimitem SMS, va anuntam pe mail...
- ...sa ma anuntati CE?
- Pai daca suneti restant.
- DAR eu nu sunt restant. Dupa cum vedeti platesc cate 3-4 luni in avans.
(verificand...)
- Da!
- Daca va trebuie alte date personale decat cele pe care le aveti despre mine (adresa postala + tel. fix) puteti sa incepeti ACUM rezilierea contractului.
- Ei, domnul, nu e cazul. Se poate plati si fara a completa acele date.
- Interesant! Mai inainte parca nu se putea.
Vita se uita complice la mine si se scoate:
- Stiti, asa ni se cere...
Whatever
Am platit si-am iesit. Pachet de nervi. Acum insclusiv ISP'ului i se scoala sa ma spameze! De parca nu mi-ar ajunge junk'mail-urile in inbox si pliantele in cutia postala. Thanks Altex, Prietenii Cartii, PNL si alti idioti.

2 comentarii:

  1. Eu nu mai scap de SMS-uri de genul "Invita prietenii sa isi faca Card Finans Avantaj". Am avut card la ei, mi-am luat ce am vrut, am inchis contul, la revedere, drum bun! Nu, o data pe saptamana am SMS de la ei. M-am gandit sa le dau mail, si le-am dat. Dupa o saptamana mi-a venit mesajul de la ei.."Invita..." deci fara succes. Bine asa, i-am sunat. Am vorbit cu un cumatru care m-a asigurat ca numarul de telefon a fost sters din baza lor de date. Bineinteles..dupa vreo saptamana sau 2.. "Invita prietenii.."..sau "ai nush ce reducere.."..idioti, dar nu mai stau sa imi bat capul ca ma enervez aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg, care este legatura cu PNL-ul?

    RăspundețiȘtergere