marți, mai 01, 2007

ce n-am facut de 1 mai

Si uite-asa, n-am facut mare lucru de 1 mai. Adicatelea...
- am iesit in oras la un suc si o prajitura (ya right, communist tradition). Cu ocazia asta mi-am dat seama ca mult-laudatul Coca Cola Zero e-o posirca jalnica. NU il cumparati!
- mi-am cautat pantofi-sport si dupa o tura prin magazinele de profil mi-au venit in minte urmatoarele 2 intrebari chinuitoare: "De ce producatorii se incapataneaza sa se opreasca la marimea 45?" si "e chiar asa greu sa folosesti acelasi tip de piele intr-o singura pereche de pantofi?" Unul e o nuanta mai inchisa - multumesc stiam si singur care e piciorul drept.
- am prins niste documentatie interesanta pentru lucrarea de master. Work in progress... Si in afara de asta n-am reusit sa citesc altceva. Beautiful!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu