marți, mai 08, 2007

pentru ca pot

Ieri, in urma unei discutii publice cu cel care isi inchipuie ca imi e superior si indreptatit sa dea sfaturi (directorul liceului) am fost catalogat drept nesimtit pentru ca mi-am spus transant si fara sa imi plec fruntea punctul de vedere intr-o chestiune ce tine de coloana vertebrala. Instantaneu, am simtit curcubeul diversele priviri ale celorlalti profesori: de la admiratie la dezgust, de la ironie la compatimire.
Macar eu nu-s ca majoritatea care de-abia asteapta un moment prielnic sa-l mai poata pupa (inultil) in cur. Ramaneti anchilozati in servilismul vostru. Eu sunt pe punct de plecare.

2 comentarii:

  1. scuze pentru comentariul de mai sus de tot. Da, parerea mea este ca e timpul sa iesi din ACEL sistem.

    RăspundețiȘtergere
  2. I will, I will...
    1 month to go ;)

    RăspundețiȘtergere