joi, iunie 28, 2007

BAC

Pentru cei care va dati rechini, fluturandu-va cei doi de zece de la oralele de romana si limbi straine: vorbim dupa probele scrise (in special cea de la mate). Ok?

Un comentariu:

  1. BAC-ul actual e o mascarada jalnica. Nu mi se pare corect ca un elev care are sute de carti citite in spate si care este capabil sa-si exprime intr-un mod coerent propria opinie cu privire la o opera sau fie pe picior de egalitate cu unul care a tocit rezolvarea celor 100(+1) de subiecte cu care a defilat ministerul. Publicarea variantelor mi s-a parut inca de la inceput o mare porcarie. Sper ca la anul sa se renunte la aceasta procedura de indobitocire in masa. Cunosc persoane care s-au apucat deja sa memoreze rezolvarile... decadent!
    Invatamantul asta romanesc incepe sa ma scarbeasca din ce in ce mai mult. Daca e sa trag linie si sa fac socoteala, pot sa-i numar pe adevaratii dascali pe degetele de la o mana si sa reduc la 1 (ca sa nu zic chiar 0) contributia pe care a avut-o scoala in acumularea cunostiintelor pe care le detin in prezent. Este meritul meu si al celor cativa dascali, nicidecum al sistemul educational!
    La anul o sa termin un liceu de informatica, cu oarecare pretentii si cu un pretins "prestigiu". Problema este ca, dupa patru ani in care am studiat informatica, daca e sa ma angajez in domeniu, nu pot pentru ca nu detin indeajuns de multe cunostiite. Stai asa, practic, stiu sa rezolv probleme simple in C++, ca asta ne-a invatat scoala. Nu mi se pare normal ca dupa astia 4 ani sa nu pot activa nici macar la un nivel inferior in campul muncii pentru care (teoretic cel putin) am fost pregatit. Faptul ca eu am stat zeci de ore in fata calculatorului, am studiat sisteme de operare, programare, hardware, securitate, retelistica si alte cele este meritul meu. Faptul ca dupa terminarea unei facultati o sa am probabil sansa sa ocup un post relativ bine platit in IT, este meritul meu, nu al sistemului educational. Pentru mine, liceul este un mare partz, cu pretentii de parfum frantuzec.
    Numa' bine!

    RăspundețiȘtergere