sâmbătă, iunie 02, 2007

personal GSM

N-am avut prea multe telefoane mobile. Vreo 5 cu actualul. Fiecare dintre ele are o poveste proprie de care-mi amintesc cu placere si nostalgie.

1. Prima data am facut cunostinta cu reteaua GSM in 2000, de Ziua Femeii. Telefonul era un Alcatel OTE db (verde inchis) achzitionat impreuna cu un abonament Connex Clasic (ehei, ce vremuri si ce tarife nesimtit de mari). Prin toamna aceluiasi an a trebuit sa ma despart de el - mi-a fost furat.
2. Am incercat apoi un Siemens S10 (second hand) - o caramida in adevaratul sens al cuvantului, si totusi cool: ecran color si functie de reportofon. Pe la finalul lui 2000 era un factor "woow"! Nici asta n-a "trait" prea mult. Fusese scapat de multe ori pe jos de fostul proprietar si acum tremura din toate incheieturile. Plus ca nu mai statea incarcat decat 10-20 minute.
3. Prin 2001 (sau 2002?) am revenit la vechea dragoste. Da, tot un Alcatel OTE db. De data asta verde deschis, cu carcasa semitransparenta. Din pacate si asta a trecut printr-o tentativa de furt. Recuperat dupa 1 saptamana, cu ajutorul Politiei. (mda, am facut ceva nopti albe la panda prin zona in care mi-a fost furat. In final am capturat hotul). Dupa restituire, telefonul a "trait" pana in 2003, cand l-am scapat de la etajul III. Banda protectoare de cauciuc s-a dovedit ineficienta. Si acum il am (puzzle) intr-o folie de plastic.
4. 2003, ultimele zile ale lui martie. Trec in tabara portocalie (Orange) cu o noua achizitie. Tot Alcatel (asta da fidelitate fata de brand). De data asta un produs "in voga" la vremea aceea - OT 512, succesorul lui OT 311. Nimic de reprosat - "traieste" si azi.
5. Anul asta, in februarie, inca o mutare (dupa cateva luni de stat pe forumuri & site'uri de reviews): actualul SE W810i, desi initial nu fusese printre favoriti. Fata de ce-am avut inainte, e-un salt urias si-s multumit. Urmatorul cu siguranta ca va fi cu OS, 3G & Wi-Fi.

Post'uri similare: personal brands si personal jeans.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu