marți, august 14, 2007

vecini

- Cand va veni sfarsitul lumii?
- Cand vor disparea cararile de la om la om.
Am ajuns sa nu-mi cunosc toti vecinii de bloc. Lumea mai vinde, se mai muta, pleaca. Intr-o lume atat de... dinamica, e firesc. Imi aduc insa aminte de anii copilariei cand stiam pe toata lumea, iar locatarii apartamentelor pareau a locui din totdeauna in minusculele spatii, fiecare cu decoratiunile-i (ori mirosurile) specifice. Totul parea nemiscat si cu greu ti-ai fi putut imagina c-ar aparea modificari fundamentale in acest spatiu familiar.
Acum, in blocul meu locuiesc din ce in ce mai multi necunoscuti, iar eu ma simt din ce in ce mai instrainat, cu fiecare nou venit. A-l asimila (=cunoaste) pe fiecare e din ce in ce mai dificil. Ma gandesc din ce in ce mai putin la copilarie si ma acomodez din ce in ce mai mult cu viata agitata din cotidian, unde oamenii nu mai au ragazul de-a mai schimba o vorba sau de-a se cunoaste intre ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu