luni, octombrie 22, 2007

jurnalul vernil (3)

Cu aceasta insemnare sper sa ajung la zi cu blogul, colectand ultimele notite din jurnalul vernil. Imi pare rau ca nu am scris in fiecare zi si in acelasi timp imi pare bine ca am scris cateva randuri de fiecare data cand simteam nevoia.

7 oct
Am terminat de citit Viata lui Pi, o carte extraordinara si o parabola despre viata si supravietuire. Am citit-o incet, in portii mici cu teama de-a nu o termina prea curand, dar si cu bucuria descoperirii unei scriituri simple si in acelasi timp de calitate. La finalul lecturii mi-am adus aminte ca cei de la Cotidianul aveau in plan continuarea colectiilor Literatura si Enciclopedica, cu alte carti minunate. E trist cand nu esti in tara si nu ai cine sa ti le cumpere, irosindu-si diminetile de luni si miercuri. Dar -nu-i asa?- nu le putem avea pe toate.
Incet-incet lumea din casa se conecteaza la net. Care cu ce poate: fie un laptop fujitsu-siemens, fie cu un HP iPaq ori chiar cu un banal N73. M-am decis ca e timpul pentru un smartphone, mai ales ca peste cateva zile trebuie sa primesc niste bani de la fabrica.

8 oct
In asteptarea smartphone-ului am (re)descoperit radioul de la celalalt telefon. Ascult curios stirile in italiana si imi dau seama ca inteleg mai mult decat cu o luna in urma. Cand ma plictiseste vorbaria, caut muzica.
Intre timp ma gandesc cu groaza la reintoarcerea intr-o Romanie mizera, necivilizata si contrastanta. Iar stirile de la TV cu diversi infractori de origine romana imisporesc si mai mult greata. Sa ma intorc sau sa raman? As putea incepe ceva serios aici sau doar munci sezoniere, platite cat-de-cat? Nu stiu. [o musca se incapataneaza sa mi se plimbe tacticos pe maini, gura, nas, par si mai ales urechi]
Am observat ca zilele trec mult mai repede cand ai un scop bine-definit. La fel si saptamanile, lasand in urma doar vagi insemnari in jurnal ce par a fi scrise ieri [am recitit toate schitele].

9 oct
Starea fumoasa de ieri seara (lectura relaxanta si muzica la casti) s-a dus naibii. Casa e plina de cretini si smecheri wannabe.

Cam astea au fost insemnarile pen&paper. De-acum am la indemana blogul, desi e enervant sa folosesti tastele astea minuscule afisate pe touchscreen.

Un comentariu:

  1. fruntea sus omule!
    da niste detalii si de ordin financiar: cat te platesc pe ora, cat costa viata pe acolo, etc...

    continua sa scrii ca scrii bine...

    bafta!

    RăspundețiȘtergere