marți, ianuarie 29, 2008

AEGON pensii private - sucks !!!

Primesc azi o scrisoare de la BT AEGON. Buuuun.
Intre siropoasele si bombasticele "va multumim ca ne-ati ales" si alte bullshit-uri gasesc si o informatie utila: cu ajutorul unui username + password pot intra la ei pe site sa vad situatia platilor, sa verific (eventual sa corectez) datele personale, plus alte informatii.
Hai sa vedem, zic. Intru, introduc datele si dupa cateva minute de asteptare ma aleg cu un "ati introdus ceva gresit". Mai incerc de cateva ori. Aceesi poveste. Incerc si cu Internet Explorer (poate ca siteul e "alergic" la firefox). De data asta ma aleg cu "The page cannot be displayed". Mirobolant. Plus ca se misca extrem de incet si mizerabil intreaga sandrama.
Le-am scris si un mail legat de toata situatia asta. Sunt curios CE (si DACA) imi vor raspunde. In functie de asta o sa ma orientez spre alta societate.
ING'ul are administrare online?

Later edit: Raspunsul a fost prompt (dupa cateva ore) si problema logarii s-a rezolvat a doua zi.

6 comentarii:

  1. Dom' profesor!
    Mir-A-bolant nu exista in limba romana, dar mir-O-bolant - da!!...
    Va rog sa corectati eroarea caci alfel noi, elevii, invatam prostii de la d-v.... si e pacat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai sa vezi cum e BRD NET. Nu poti face tu o plata ...sa zicem spontan. Tre' sa-i suni, sa le dai numele beneficiarului si contul IBAN si iti apare pe urma in pagina de plati beneficiarul ca sa il alegi tu dintr-un drop-down list...dupa o zi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm.. BRD. Say no more!
    De cand am citit ce le poate mintea ii evit.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am avut cum sa-i evit. Am card de salariu la ei. Si comisioanele, i-am intrebat inainte sa fac tranzactii. Daca faci sub 500RON e bine...daca e peste 500RON, mai bine te duci si dai banii cu mana ta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu inteleg un lucru.
    Firma la care lucrezi NU ARE CUM sa te oblige sa ai card la o anumita banca. Daca tu deja ai cont curent (si card atasat contului) la banca "X", ca ce chestie sa iti bage pe gat un rahat gen BRD? Asta nu inteleg...

    RăspundețiȘtergere