miercuri, aprilie 23, 2008

mai usor cu promotiile

Sunt satul de firmele (RDS, UPC etc) ce-ti baga pe gat toate produsele lor, "la calup".
Asadar, chiar daca vreau doar un anumit serviciu, le voi lua -pana la urma- pe toate: fie ca imi sunt oferite gratuit sau fie pur si simplu pentru ca nu exista posibilitatea de a opta doar pentru o varianta simpla. Ceea ce devine enervant. Stiu motivele invocate: o singura factura pentru toate serviciile, timp castigat, promotii si facilitati etc, dar NU VREAU si nu mi se pare normal sa ma "spameze" astfel. Pentru fiecare serviciu imi place sa imi aleg o anumita firma: televiziune (dolce), telefonie (orange), internet (o retea de cartier) si asa mai departe. E asa de greu de inteles pentru unii...?
(stiu, stiu: foame mare de bani)

3 comentarii:

  1. nu e foame de bani, pur si simplu "iti simplifica" viata :D , nu e mai bine asa ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ofertele la calup sunt atat de bune si iti "simplifica viata" iti doresc sa le iei pe toate; Sa ai telefonie fixa de la 5 firme, internet de la 10, televiziune de la 3 si tot asa. De fiecare data cand ai chef de o schimbare bagi alt cablu de net..ca ai de unde. Pana la urma o sa ajungi sa folosesti tot unul singur...pe care probabil l-ai fi ales de la inceput..daca te lasau cei care se ocupa de marketingul asta agresiv.
    Ideea este ca daca vreau sa imi simplific viata vreau sa fiu lasat sa o fac singur.
    Este o mare "foame de bani" in prezent si toate firmele merg pe ideea fidelizarii prin calupuri de servicii...oare "specialistii" in marketing din companiile respective nu mai au idei? Asta e tot ce pot? Cand o sa apara o oferta la un singur serviciu care chiar sa atraga strict prin ce contine? Nu vreau sa primesc un PC daca aleg un anumit provider, nu vreau un produs in plus daca cumpar 5, nu cumpar doua tuburi de CIF ca sa primesc buretelul....vreau produse de calitate...nu superoferte, calupuri, promotiii speciale si "reduceri" de sarbatori care de obicei ascund un defect de fabricatie,un pret mult mai mare decat al concurentei, un stoc ramas de anul trecut sau altceva.
    Primim brosuri de la hypermarketuri in cutia postala, reclame la electronice pe mail, pliante la metrou, mesaje pe telefon...se pare ca lumea a evoluat, publicitatea a tinut pasul si devine stresanta de multe ori.

    RăspundețiȘtergere