marți, aprilie 01, 2008

test de fidelitate

Test de Fidelitate - Antena1 Urmaresc rar si accidental ce se intampla la TV. In ultimele luni -datorita anumitor contexte- am vazut cateva episoade din test de fidelitate de pe Antena1.

Ce-am observat (pe langa setea de senzational si mizeriile debitate in fata cameriei):
- intotdeauna la emisiune apeleaza femei
- de obicei aceste femei sunt grase, urate (eventual proaste), majoritatea de conditie medie sau sub.
- se mizeaza mereu pe diferenta de varsta
- cele care au apucat sa se marite cu X'ulescu -desi fac scandal dupa ce l-au prins in flagrant- il primesc inapoi. De ce? Nu au alte alternative: au de crescut un copil, nu se pot intretine singure (ei, chestiunile astea nu le spun ele la TV)

Ce nu inteleg eu:
- Cum de morunul nu-si da seama ce e o capcana, un fake?
- de ce nu se inverseaza rolurile? In locul ispitelor sa le puna pe nasoalele care apeleaza la emisiune. Cine naiba s-ar mai uita la ele? Aseara mi-a placut raspunsul unui individ: "Nu te vreau fa pentru ca esti grasa!" Touche!

Concluzia generala? Avem emisiuni de rahat pentru ca sunt multi oameni de rahat, dornici sa le urmatreasca sau sa participe la ele.

4 comentarii:

  1. test de fidelitate e o facatura....ispitele iau 50 de euro sa faca treaba cat mai credibila iar grasa cu barbatul infidel iau ceva mai mult ca deh...isi expun viata la televizor
    nu e nimic real acolo ...insa sunt oameni carora le place sa urmareasca aceste rebuturi de emisiuni...

    RăspundețiȘtergere
  2. Banuiam ca e o facatura insa nu am nicio dovada.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu stiu din surese 100% sigure ca e 6 milioane / emisiune pt victima. Am scris si pe blog, am o cunsotinta care a facut chestia asta. Totul e fake.

    RăspundețiȘtergere
  4. Persoanele si intamplarile sunt fictive, scrie la inceputul emisiunii..sau spune un domn repede repede

    RăspundețiȘtergere