sâmbătă, mai 03, 2008

al cui e trotuarul?

Volvo XC90 SUV parcat aiurea, mai exact B 69 UNN Daca ar fi sa ne luam dupa explicatiile din DEX, aceasta zona e rezervata pietonilor. Realitatea insa ne demonstreaza cu totul altceva. Trotuarul devine
- o parcare la indemana pentru nesimtitii care n-au chef sa-si gaseasca un loc amenajat ceva mai incolo;
- o oportunitate fructificata din plin de florarii ambulanti si de vanzatorii de martisoare;
- un loc confortabil de impartit fluturasi, desfasurat campanii si alte porcarele din seria "direct marketing".
Asadar, a te deplasa in unele zone pietonale necesita multa rabdare, indemanare si nervi. Sa presupunem ca eu, Gigel, as folosi carosabilul pe post de trotuar. Evident ca as avea toate sansele sa fiu accidentat de vreo masina. Invers insa cum ar fi? Ce se intampla si cum pot fi penalizati cei care folosesc aiurea trotuarul si mai ales ce pot face eu (si tu!) ca cetatean sa-mi apar drepturile de pieton?

Later edit, 13 mai:
Am adauga o poza sugestiva (sursa: Cotidianul).

Un comentariu:

  1. Culmea este ca acel Celeron nu se dovedeste lenes deloc, ba chiar dinpotriva! Acelasi tip de procesor il am si eu pe laptopul meu si pana acum sincer sunt impresionat mai ales ca pana la urma am decis sa il consider un desktop replacemant, iar de atunci am facut cam tot ce faceam inainte cu mult mai puternicul X2 care il aveam de desktop si aici pot enumera lejer compresii si editari audio/video, compresii si prelucrari foto si asa mai departe.
    Si eu m-am codit mult inainte sa renunt la desktop, inca acum nu pot decat sa ma felicit!

    Un mic review gasesti aici: http://ice4you.blogspot.com/2008/02/acer-aspire-5315-iceworld-minireview.html

    Poate te ajuta!

    Bafta !

    RăspundețiȘtergere