joi, august 21, 2008

Mercedes Mixed Tape 22

Mercedes Mixed Tape 22 Inca un album (al 22-lea) din seria Mercedes Mixed Tape e disponibil de azi la download gratuit. La o prima auditie piesele suna surprinzator de bine, majoritatea pigmentate cu ritmuri de chitara clasica. Alte cateva (lounge-style) intregesc numarul de 10 mp3'uri prezente in acest release. Urmatoarea aparitie? Undeva peste vreo 10 saptamani - calculati si voi :).

Un comentariu:

  1. salve Boyarule!

    multumesc (a cata oara?) pentru sugestiile muzicale pe care le aduci intre ideile de imprumut. am devenit fan al mixed tape-urilor mercedes de cand, acu mult timp, am gasit pe blogul tau o recomandare. de atunci le ascult si-s, cu putine exceptii, faine.

    si nu numai pentru asta, evident, gasesc acilea la tine o sumedenie de chestii interesante (ce cuvant cliseu...eu il iau in sensul lui etimologic). cand am nevoie de oleaca de curatire mentala, imi zic, ia sa mai vedem noi ce mai face domnia sa boyarul.

    bravo pentru blogul asta, e unul din cele (putine cate citesc eu) mai ponderate si mai rodnice bloguri din invazia asta blogosferica ... keep up the good work.

    felicitari inca o data.

    RăspundețiȘtergere