vineri, septembrie 26, 2008

mp3 player & comert online

iRiver Clix GEN2 8GB red De cateva zile sunt fericitul posesor al unui iRiver Clix, varianta de 8GB. Am ales sa il comand de pe net, in conditiile in care retailerii de la mine din oras se ofereau sa mi-l aduca pe comanda cu un milion mai mult.
Am facut comanda online acum o saptamana, vineri seara mai exact. N-a fost necesar sa-mi fac cont la ei (ca la eMag sau altii - bulina alba pentru treaba asta). In cateva minute mi-a sosit in mail factura proforma. Sambata dimineata m-a sunat cineva de la ei sa stabilim ultimele detalii (alta bulina alba). M-a anuntat ca il vor pune la posta abia luni. Tot luni am primit un SMS (deci, se poate!) prin care ma instintau ca produsul a fost deja trimis. La jumatatea saptamanii am intrat in posesia lui, fiind ambalat cu grija (evident, inca o bila alba).
Ce ce scriu toate randurile de mai sus? Pentru ca ma bucur sa vad ca si in Romania se poate practica un comert online civilizat si rapid. Sincer, n-as fi crezut. Revenind la player...
Arata extrem de bine si e "burdusit" cu o gramada de functii. N-o sa ma apuc sa le insir: forumul eMag gazduieste un review luuung - cel mai complex pe care l-am putut gasi in limba romana.
Exista si parti care nu-mi plac la jucaria asta (am ales sa le scriu pe acestea fiindca sunt mai putine):
- castile stock
- lipsa RDS'ului la radio
- lipsa functiei de delete (on-the-go)
- un singur playlist on-the-go
- orientarea inversa (si neintuitiva) a butoanelor de volum
- daca il stingi, nu tine minte la ce melodie a ramas
Sper ca unele dintre ele sa poata fi rezolvate printr-un update de firmware. In rest sunt super multumit. Doar ca cei 8GB mi se par deja insuficienti. Si n-am pus decat muzica pe el...

2 comentarii:

  1. eu am un iRiver x20 si ma gandesc ca al meu retine daca il inchid la ce melodie a ramas :P deci probabil k se poate rezolva usor chestia asta din soft. nici mie nu imi place ca nu pot sa sterg direct de pe el..cat despre castile stock eu am fost multumita..chiar au fost bune..pacat ca nu stiu eu sa am grija de ele :"> sa-l folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pentru recomandarea dumneavoastra, noi am scris despre voi
    http://blog.altshop.ro/altshop-net/

    RăspundețiȘtergere