sâmbătă, ianuarie 24, 2009

nunta la palat

nunta la palat Am fost. Am venit cu o plasa de pliante si niscaiva idei.
Ce-am vazut? Limuzine si masini de epoca, aranjamente florale deosebite, cateva meniuri de fitze care -fie vorba intre noi- n-ar reusi sa sature nici macar un copil, cateva oferte anemice de verighete, MC & DJ, oferte de foto & video, albume, modele de invitatii si marturii, oferte pentru luna de miere si, evident, rochii de mireasa & costume de... ginerica, unele dintre ele frizand absurdul (datorita culorii rochiei: negru complet ori preturilor ce provoaca din start impotenta). Si totusi, se cumpara, cuvantul magic fiind: reduceri.
Am comandat doar invitatiile si-am vorbit cu cineva pentru o foto-carte, iar la costum & rochie inca ne mai gandim. Oricum, saptamana viitoare urmeaza ceva mult mai mare la Expo Transilvania. Tragem o fuga si-acolo. Cu siguranta o sa gasim niste oferte sau macar cateva idei bune de pus in practica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu