duminică, octombrie 23, 2005

Colectii si nostalgii (II)

Am mai primit (in urma altor licitatii) cateva obiecte mai vechi, de aceasta peponderent portelan & ceramica. Nu as vrea ca blog-ul sa se transforme [subit] intr-un loc de show-off, de etalat "bogatiile" personale.

Cu toate acestea, fiecare obiect primit imi aduce alte bucurii nebanuite. In fond viata e alcatuita din micile ei bucurii (nebanuite).

Farfurie portelan Hamburg Vara trecuta, de exemplu, stateam cu cineva de povesti pe Y-Mess despre aceste mici bucurii ale vietii. Ii ziceam si lui: Aceste mici surprize si faptul ca ma pot bucura de ele, ma fac sa ma simt nemaipomenit. Cu toate astea, luptatorul din el obosise. Cautase fericirea in lucrurile mari si in victoriile rasunatoare. Acum il macinau indecizia, regretele si neimplinirea. Am incercat sa-l fac sa inteleaga sistemul fericirii & bucuriei mele rezultate din lucrurile aparent simple. Din pacate - n-am reusit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu