vineri, noiembrie 11, 2005

Colectii si nostalgii (III)

Zilele trecute am mai primit cate ceva pentru delectarea vizuala & sufleasca a obositilor mei ochi [sufletesti?]. E vorba de 2 vaze Japan Made de mici dinesiuni [inalte cca. 6,5 cm iar partea de sus Ø cca. 2,5 cm].
Bine ca nu sunt niste chinezarii ordinare, desi [sincer] ma asteptam la asa ceva.
Treptat, observ ca prind drag de arta ceramicii si a porcelanului. Inclin sa cred ca de vina e in special gustul meu [latent] pt miniatura si colectii. Deja visez cu jind la un suport similar celui din dreapta. Am vazut mai demult la cineva un obiect sumilar. Si de atunci mi-a cazut cu tronc. Se apropie sarbatorile. Deja l-am trecut in wishlist [alaturi de o unitate DVD-RW, un laptop, un scaun egronomic din piele pt birou, eh - un birou, sa se asorteze cu scaunul, un alt aparat foto ..etc... etc...] Well, first of all, I gotta find tha' right carpenter...
Any volunteers???
Yup... I thought so!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu