vineri, noiembrie 11, 2005

Frustrari de fotograf amator

I'm not home.

Hoinaresc prin Cluj [pana la mama dracului] la un service pentru a-mi repara niste casti de 24 lei. Descultii de la magazinul din centru n-au avut bunavointa sa ia alta pereche de pe raft si sa mi-o inlocuiasca. Iar mie mi-a fost lehamite sa folosesc cuvantul magic: O.P.C.. It'stupid sa te plimbi prin tot orasul ca sa iti schimbe astia castile. [de parca ce mare filozofie ar fi fost...]
Gata. S-a rezolvat. Pasesc spre "casa". Meanwhile - o sedinta foto nereusita cu un doggy (maidanez) care nu voia sa stea in ruptul capului pe niste canapele abia scoase din fabrica atunci cand imi indreptam obiectivul spre el. Am facut o fenta: m-am departat. Fiinta si-a reluat locul pe canapele. Gata! ["Gotch ya, biatch"]. Zoom 12x .... autofocus.... si... dementul iar a sarit de pe canapele. [he saw me]. "Damn you, little black biatch". Incep sa ma enervez deja... pe aparatul asta si pe situatia ca atare. E prima data [nu, de fapt a 2-a oara] cand imi pare rau ca nu am un aparat mult mai rapid in autofocus. Imi reiau drumul. Corbii au fost mai intelegatori: mi-au stat la pozat pe camp deschis, printre mormane de moloz si cladiri in constructie.

Cautand pe net, am dat de: Murphy's photography laws. Cu toate astea, n-am gasit legea cu maidanezul si autofocusul, exceptand "Auto Focus - won't"

What I really liked was that:
"Professional photographers are predictable; the world is full of dangerous amateurs".
Beware !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu