joi, noiembrie 17, 2005

Universitaria

Finally... Am dormit ca un bebe: odihnitor si revitalizant. La ora 9 sunt deja in fata monitorului scriind la dizertatie. It had to be done. Ambitii nerealiste.
Nu mai pot sta in "barlog". Ieri a plouat toata ziua. Am strat trist in casa, privind pe geam. Asa ca azi am dat o tura prin bibliotecile clujene. Trebuie sa recunosc ca cel mai mult mi-a placut biblioteca iudaica si mai apoi cea de la la greco-catolici. Au multe materiale in engleza si atmosfera e propice pentru studiul individual. Cu toate astea, fata de la a doua biblioteca mi-a lasat impresia ca s-ar potrivi perfect intr-o productie pr0n threesome. Maybe it was just an impression.
Am cumparat un bec Philips economy [Damn, s-au scumpit ca naiba de cand nu am mai cumparat asa ceava]. Si, de asemenea numarul pe nov. din PHOTO Magazine. Ma enerveaza la culme ca azi nu am ragazul necesar sa stau linistit sa-i parcurg paginile.
Unii cred ca daca le plac manelele, atunci toata lumea trebuie sa aiba celasi gusturi cu ale lor. Calatoria cu troleul ma face sa asist indignat la "aberatiile auditive" [numite generic manele] emise de un telefon mobil al unei fufe. Geee... girl, get some earphones!!! Nu sunt obligat sa iti ascult "zdreanta" de muzica. It's calling "respecting the other's privacy". Mda. Fiinta mi-a agresat libertatea auditiva. Libertatea de a alege linistea...
Azi-noapte mi-am adus aminte de multe lucruri din copilarie: gustul de bomboane mentolate, cateva dintre jucariile preferate, clasoarele cu timbre, colectia de "surprize" din chewing-gum'urile turcesti cu un nume sugestiv [Turbo], de hm.. multe lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu