miercuri, noiembrie 16, 2005

Telefoane, ploaie si nervi

N-am prea dormit aseara. Perimetrul dedicat somnului s-a transformat [subit] int-un "camp de razboi", terminat candva in zori. Finally... am reusit sa adorm o jumate de ora, curmata brutal de sunetul strident si enervant al desteptatorului de la telefon ce-mi sfredeleste creierii cu abnegatie. Imi zic in sine: "This cannot be true. Visez. Am auzenii". Damn. Pana la urma ma vad nevoit sa ma ridic din pat si sa caut telefonul ratacit pe undeva prin fundul rucsacului. "Shut up, biatch !!!". Oh... yes. Finally, the sweet sound of silence. Back to bed. Vizez. Ce? Iar vizez telefoane sunatoare. Oh... this is not a dream. De data asta ma suna cineva. E mama:
-Ce faci? Dormi?
- Aham... aaa.. NU, [ingaim eu]
Pai la ora asta ??? [era 10 jumate]. Trebuie sa vii acasa ca tocmai m-au sunat cei de la secretariat ca nu ai note la copii.
- Mama, intelege, e greva! Nu se fac ore. Ce note sa dau?
- Trebuie sa te duci. Aveti deja anuntata o brigada. Deci, cand vii acasa?.
Am mormamit eu ceva si am inchis.
Damn! De fiecare data cand imi iau si eu cate o mica vacanta, trebuie sa se intample cate un eveniment din asta care sa strice tot. My day is really fucked up.
Un [nou] telefon [mama]:
-"Vezi ca m-a sunat de data asta directorul ca nu ai note".
- Mama, stai linistita. Rezolv eu cand ajung. Ce naiba, n-au intrat zilele'n sac.
Inchid. Geee. Deja asta suna a hartuire. De-abia astept sa ajung la scoala si sa am o vorba cu el, ceva in fenul: "Domnu' director, va rog sa nu ma mai deranjati acasa si in timpul meu liber cu probleme ce tin de serviciu. La scoala va stau bucuros la dispozitie, dar nu accept si e inadmisibil sa ma deranjati acasa". Well, let there be blood !!!

Stau toata ziua in camera, scanand diverse documente pentru dizertatie. Trebuie sa o dau gata luna asta, sa nu ma prinda sarbatorile de iarna cu ea neterminanta, c-apoi e jale mare. O ploaie torentiala ma tine inchis. As fi iesit azi prin Cluj sa admir orasul si sa imi cumpar cateva maruntisuri. M-ar fi facut sa ma simt mai bine. Stau si privesc ca un bovin la norii care refuza sistematic sa se destrame.

Un comentariu:

  1. uh..da..what can i say??hm...citind prin site-ul asta..mi-am amintit k eu n-am avut parte de asha profesori..sau dak am avut..au migrat repede din liceu..sunt un copil orfan:((n-am diriga..n-am prof de mate..d romana..nik..:D
    mi s-a spus de prea multe ori..k am talent la desen..si o mik sclipire la scris..incat am inceput sa cred..finaly..si akum cautam p net cv concursuri de eseuri..d piktat..cv kre sa-mi omoare timpul liber din vacantza..ma termina..sunt prea libera..nu dau nici un examen..park mi-e dor d vremurile bune cu emotii in buzunar..cu cerneala d pix p fata d atata invatat seara...si..bineinteles cu examenul de capacitate..
    stau in cta city..probabil multi ma invidiaza..soare mare..totu` frumos..(bn..multi uita sa se gandeasca si la caldura sufocanta d aici..si traficul din orash..dar importantul...e mare..)si eu ma pliktisesc..d moarte..m-am apukat de citit cristine de stepehn king..ar trebui sa-mi plaka..e genul meu d poveste..dar m-am oprit la jumate..si vreau si eu sa scriu...dar ce??ultima data am scris in jurnalul clasei..d atunci..yoc..poate doar biletzele pt mama..k sa stie k-s plekata..si kte un sms p ici p colo..dar n-am idei..nush c sa desenez..si..cum sa-mi impak intrebarile cu foile dp masa..?e greu..privesc p fereastra,cam mare distanta etajul 7..wow ink nu mi s-a facut rau..si totushi..vad..vad..cum rotile unui peugeot 307 saruta asfaltul ud..deah..ud..akum e racoare..moolte pikturi d ploaie..niste nori simpatici.. 2 motani miorlaind..si cam atat..sin cauza asta am nevoie d sfaturi..nush..cv kre sa-mi ocupe timpul..altfel..:(( ma prefac k sunt un copil normal d 16 ani..kre isi petrece timpul in fiekre seara in rokoteci..:P joke..kiar vreau sa scriu..si..sa citeasca cineva ceea c scriu..mama nu prea imi e d folos..citeste doar facturile..(d knd i-am zis k primeste felicitari la cutiutza postala..numa facturile l citeste:)) )sora mea..da bacul..si citeste doar texte in franceza..iar tata..traducerile dl filme..:Dasha k am nevoie..pls..dak are cnva..chef..si pofta d ras..si are idei bune.. scrieti-mi p ezra_scrable@yahoo.com bye bye now..

    RăspundețiȘtergere