marți, decembrie 13, 2005

la carne

- "Va rog sa imi dati bucata aceea frumoasa de carne. Aceea din dreapta."
Vanzatoarea se face ca nu aude. Mai zic o data. Acelasi efect + ca ia bucata si o pune deoparte, sub tejghea. Zic si a treia ora. La care fiinta bajbie ceva ca "s-a dat" si imi arata cu cutitul o alta bucata (mai "saracacioasa" & modesta in carne si "doldora" de grasimi).
- Nu, multumesc.
Si am iesit.
E exact acelasi scenariu de pe vremea lui Nea' Nicu. Daca nu aveai PCR *(Pile, Cunostinte, Relatii) pe la magazinele alimentare [si nu numai], erai literalmente "fiul ploii".
Mda. Vin sarbatorile. Pe unii ii gasesc insa cu frigiderul / tejgheaua mai plina.
"Sa traiti bine"! (sa traim, sa traim...)

6 comentarii:

  1. Ce vrei dragule, vremurile s`au schimbat, mentalitatea insa nu.Aceeasi atmosfera rigida si banala.
    Daca chiar vrei sa iti achizitionezi marfa de calitate unde tu esti singurul arbitru, iti recomand supermarketurile, gen Metro, etc.
    Cel putin mie acolo imi place fiindca nu prea mai stau la mana nu stiu carei vanzatoare acra si gretoasa, de prea multe griji pe cap, cu vre`o 2 copii pe acasa, si un barbat stupid.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai tocmai asta e: ca vreau marfa de calitate. La magazinul asta primesc carne proaspata de 3 ori pe saptamana, ceea ce ma indoiesc ca se intampla in cazul Metro & Co. Iar carne congelata am si eu suficienta acasa.

    Mda. E trist. Deoarece fiinta e pusa acolo ca sa ma serveasca pe mine, CLIENTUL. Si pe deasupra mai e si platita pt asta.
    Imi aduc aminte de ceva citit mai demult. Chiar MERITA sa va delectati...

    Oricum, daca romanul nu te poate "frige" cumva, nu se simte el bine. Inclusiv femeia de servici ar vrea sa te "friga". Imi dau seama de asta dupa privirile ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. diferenta intre atunci si acum e ca acum ai posibilitatea de a alege. Atunci nu prea aveai . in rest mentalitatea e la fel .

    RăspundețiȘtergere
  4. Huh...asta da peripetie.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Oau, si totusi au trecut 16 ani. Dureros de "la fel".

    RăspundețiȘtergere
  6. `ai de capu` meu.. si credeam ca numai eu patesc chestii de genu`..
    Well.. hello, velcam tu Trensilveinia ! Mwahahahaha >:)

    RăspundețiȘtergere