joi, ianuarie 26, 2006

blogurile la City FM

Abia dupa o saptamana (cam tarziu!) am aflat de emisiunea cu si despre bloguri (& bloggeri) de la radio CITY FM. Si asta, via Adrian Mironescu.
Ce sa zic? Imi pare rau ca am pierdut LIVE'ul, dar ma consolez cu o inregistrare (83 MB) facuta de Antonio Eram de la weblog.ro, unul dintre invitatii la emisiune. Ceilalti au fost Radu Ionescu (from Kinecto) si Lucian Boariu (CityFM).
S-a vorbit despre multe: autocenzura, weblog vs. the others, au sunat bloggerii, motivele pentru care se scrie [si se citeste] un blog, tipuri si categorii de bloguri, personal branding, social networking si multe altele. Merita sa ascultati inregistrarea. De asemenea s-a configurat live blogul celor de la City FM, folosind WordPress si s-au acordat premii (un AV BitDefender cu licenta si un abonament la o revista IT - asta ca sa nu facem [prea multa] reclama).
O emisune de-a dreptul excelenta, care ridica multe intrebari si iti pune mintea in miscare. Evenimentul vazut in blogosfera: Radu Ionescu, Anca Negoescu, Sunhunter, Andressa, Jen, Subiectiv, Adrian Mironescu, Auras etc.
Cu siguranta ca mai sunt si altii si imi cer scuze celor care nu i-am amintit aici (puteti posta eventuale linkuri de completare la rubrica comments).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu