sâmbătă, ianuarie 28, 2006

pentru Mos Craciun

Am gasit intamplator pe net o scrisoare catre Mosu'. Cand eram mic, credeam cu tarie ca exista. Dar ma incapatanam sa il pandesc si sa il prind asupra "faptului". De fiecare data adormeam. Dimeineata, inca somnoros, alergam la brad si mereu gaseam cate ceva care sa imi bucure copilaria. Si acum cred in Mos Craciun. Nu in acel Mos de supermarket, ori de la Coca-Cola & Co. Am eu Mosul meu interior, magic, cu miros de brad si zapada, cu zambet blajin...

2 comentarii:

  1. Yay. Cred ca fiecare are un mos personal ascuns pe undeva prin suflet. Important e sa il descoperim la timp.


    Dar parca spuneai ca te enerveaza :-S

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca acolo nu am fost asa explicit. Ma enerveaza ideea unui Mos Craciun comercial.
    In rest, fiecaruia ii place sa primeasca daruri si sa se simta special.

    RăspundețiȘtergere