vineri, februarie 10, 2006

La Stada

Prima data cand am facut cunostinta (in mod mai serios) cu muzica strazii a fost prin anii 1998-1999. Si asta datorita unei amice care asculta obsesiv o anume caseta (via aceeasi amica am ajuns sa ascult [si] muzica frantzuseasca pentru copilasi).
Apoi am intalnit (in carne si oase) un grup de bolivieni ce cantau live pe strazile marilor orase transilvane pe unde am fost. Si asa a inceput atractia pentru acest soi de muzica: a strazii.
Ieri "ochiul"digital a surprins doua personaje pitoresti din aceeasi categorie descrisa mai sus. Imi plac oamenii astia. Canta din pasiune si pentru o viata ceva mai buna. Am cunoscut un foarte talentat chtarist, cu plete blonde, care s-a casatorit cu o femeie foarte frumoasa si, ca sa ii satisfaca toate capriciile (imbracaminte, acesorii, farduri etc..) pleca la cate-o "cantare" pe strazile marilor orase. De fiecare data se intorcea cu bani frumosi.
Oamenii astia ies (si canta) pe strada pentru ca au nevoie de ajutorul nostru. Ei iti ofera muzica si o parte din sufletul lor, iar tu ar fi bine sa le raspunzi in aceeasi masura.

Un comentariu:

  1. hm..chestia cu La Srada mi-a trezit mi-a trezut amintiri faine..."bea shampanie, umple cada, feel the music with La Srada" parca asa sunau versurile...ce tineri eram:))). niceta

    RăspundețiȘtergere