vineri, februarie 10, 2006

Digimate II-plus

Acum cateva zile, in postul despre carduri, amintisem in treacat ca sunt in tratative pentru a achizitiona un HDD/Card Reader portabil OTG (on-the-go). Well.. Asta s-a intamplat tot ieri, insa am fost prea obosit ca sa mai postez ceva. Ei, si cu asta s-au cam dus planurile mele pentru achizitia unui laptop. De ce sa platesc 35 "bulioane" cand am nevoie doar de un transfer de date fara calculator?
Prime impresii despre produs:
- mai mare decat m-as fi asteptat (mi-l imaginam cat un pachet de tigari si ceva mai subtire). Dar e okay
- Usor de folosit (are numai doua butoane: ON/OFF si cel de transfer)
- chiar daca copiezi continutul aceluiasi card de 2 sau mai multe ori, "jucaria" face foldere diferite pe HDD.
- merge ca si cardreader, chiar daca n-ai instalat HDD'ul in el
- functioneaza cu HDD de laptop (inauntru a foat pus un WD Scorpio de 40GB, 5200 rpm, 8MB buffer). Asa ca se poate face upgrade oricand la un HDD de capacitate mai mare. Dar (momentan) nu e cazul.
- excelent si pentru transport mare de date
- conexie destul de proasta, specifica standardului USB 2.0 (but I can live with that). Poate am sa ii fac mai incolo un test: sa pun o distributie linux si sa booteze direct de pe el. Wacco!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu