joi, aprilie 27, 2006

Odiseea greceasca 4

Day 4 (24.04) Luni

Deja am inceput sa ma cam satur de trezirile la ora 5 (si somnul de doar cateva ore). Azi avem de gand sa navigam pana in insula Skiathos. De data asta excursia e organizata de greci. Nu de alta, dar m-am saturat sa apelez la "profesionalismul" romanesc. Dupa proximativ 3 ore de mers pe autostrada (cu un autocar supraetajat) am ajuns in minusculul port de unde am luat vaporul spre insula Skiathos. Am fost si pe plaja Koukounaries. Superb.
...
[restul amintirilor de calatorie s-au estompat - de fiecare data imi promit ca-mi voi face insemnari, dar n-o fac].

Un comentariu:

  1. Salut..
    imi pare sincer rau de trezirea ta de la ora 5. Trebuia sa apelezi la profesionalismul romanesc, si cand zic ast, ma refer la o agentie tur operatoare serioasa. Singuri care fac curse charter cu avionul in insula Skiathos sunt cei de la Aerotravel Lufthansa City Center - brandul de vacante Aerotravel Vacante. la mine este al 2-lea an consecutiv cand merg cu ei, si vreau sa iti spun ca totul a fost mai mult decat perfect. De la modul in care ne-a fost prezentata destinatia, cu informatii si precizari foarte exacte pana la zborul cu avionul si cazarea in vila (am stat intr-o vila superba, Despo). Am impresia ca oamenii aia chair stiu ce fac. Deci sfatul meu este sa nu apelati la o agentie dintr-un apartament cu 2 calculatoare si o imprimanta. Cred ca astia de au si fraciza Lufthansa, nu au luat-o ei de pomana. Oricum, ii salut pe nebunii aia de la vacante,,, :))) am cunoscut 3 dintre ei la Targul de tursism de anul trecut!!! si le urez succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere