vineri, septembrie 29, 2006

Sweet Africa

Cam de multa vreme nu v-am stresat cu eating habbits'urile mele :)
In seara voiam un desert extrem de dulce. Inventiv din fire, am incropit ceva cu ce-am avut la indemana prin casa. L-am si botezat: Sweet Africa. O sa vedeti si de ce.

Asadar, ingredientele:
- 2 banane
- miere de albine
- caramel (sau ciocolata lichida) la tub [gen ketchup]
- 5 gr. scortisoara pulbere
- 2-3 felii de portocala

Mod de preparare:
- se decojesc bananele si aseza intr-o farfurie intinsa
- se toarna peste ele cam 100 gr. miere de albine, pana incepe sa se prelinga peste
- se adauga apoi caramelul (sau ciocolata)
- se presara scortisoara
- se impodobeste (artistic) farfuria cu cele 2-3 felii de portocala

Pofta buna!!
PS: Din pacate am uitat sa fac si poze, dar ma bazez pe intuitia si imaginatia voastra.
PS2: Am gasit aici ceva similar. Sort of...

Un comentariu:

  1. Suna excelent, dar sper sa nu te superi daca iti dau o sugestie... Tavaleste banana aia intr-o tigaie incinsa si unsa cu o leaca de unt, pana se caramelizeaza un pic pe margini. Garantez ca iese si mai bun. :)

    RăspundețiȘtergere