marți, octombrie 03, 2006

esti?

..da-mi (cel putin) 3 motive pentru care te crezi blogger.

3 comentarii:

  1. Hai că mi-a plăcut.
    1. Pentru că citesc zilnic (sau aproape zilnic) blogurile celor pe care îi cunosc personal.
    2. Pentru că obişnuiesc să comentez pe cel puţin 8 bloguri.
    3. Pentru că încerc să scriu periodic pe blogul meu (nu să-l uit "neupdatat" din august când acum e octombrie...).
    4. Pentru că încerc să menţin un echilibru între nr. posturilor personale şi nr celor de interes general (gen "Drepturile informaticianului, de la 1 octombrie", de pe blogul meu :P).

    Dacă nu-s de ajuns, zbiară după alte comment-uri pe blogul meu.;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca imi place sa scriu.Nu conteaza cantitatea ci calitatea.
    Pentru ca te citesc ori de cate ori am timp.
    Pentru ca ma simt bine in starea mea de blue.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru am tricou :))
    pentru ca am cont la blogger.com (da' nu-l folosesc)
    pentru ca nimeni nu-mi poate demonstra ca nu sunt !!!

    RăspundețiȘtergere