Citeam pe un blog (nu imi mai aduc aminte care) despre marile companii care se zbat sa pescuiasca noi clienti prin brosuri/prezentari cat mai elegante folosind hartie de cea mai buna calitate, pe cand actualilor clienti le arunca user-guide'uri alb-negru tiparite pe hartie re-reciclata.
Acelasi feeling l-am avut si eu dupa ce m-am inscris la serviciul WebCare a celor de la Orange. Site'ul (desi se lauda cu multe lucruri, inclusiv ePayment) lasa impresia de lucru facut in graba si pe jumatate.
Parti proaste:
- prea multe date personale la inscriere (serie&numar CI, CNP, numar de telefon fix -> obligatorii !!!). De ce? Asta in conditiile in care ei au deja datele mele personale.
- desi imi arata lista de numere favorite, nu ma lasa sa o modific (desi se lauda cu asta)
- nu imi arata nici un fel de situatie financiara a facturilor precedente sau in curs de a fi emise.
- ePayment'ul atat de laudat nu functioneaza (ma redirectioneaza iar spre pagina de login)
Parti bune
- cronos (ma scutesc de un apel la 415)
- ma anuta cand e data de facturare (oricum asta o stiam inainte de a intra pe site)
- deblocare sim (genreaza codul PUK)
- suspenda numarul de telefon (in cazul unui furt). Well, nu stiu cat de rapida e operatiunea.
Inca o nemultumire, legata de webshop'ul lor: preturile sunt afisate in USD (fara TVA), de parca eu as fi o Societate Comerciala din SUA. Iar daca am incercat sa-mi cumpar un telefon la fidelizare, mi-a generat urmatoarea eroare: "Nu ai dreptul de a beneficia de acest pret deoarece nu esti administratorul contractelor tale". I was like WTF ?!
Morala: Portocalelor, daca nu va stiti face temele, eliberati prima banca pentru ca vin alb-rosii de la Vod(k)aFone ori Zapp.
Rusinicaaa !!
Acelasi feeling l-am avut si eu dupa ce m-am inscris la serviciul WebCare a celor de la Orange. Site'ul (desi se lauda cu multe lucruri, inclusiv ePayment) lasa impresia de lucru facut in graba si pe jumatate.
Parti proaste:
- prea multe date personale la inscriere (serie&numar CI, CNP, numar de telefon fix -> obligatorii !!!). De ce? Asta in conditiile in care ei au deja datele mele personale.
- desi imi arata lista de numere favorite, nu ma lasa sa o modific (desi se lauda cu asta)
- nu imi arata nici un fel de situatie financiara a facturilor precedente sau in curs de a fi emise.
- ePayment'ul atat de laudat nu functioneaza (ma redirectioneaza iar spre pagina de login)
Parti bune
- cronos (ma scutesc de un apel la 415)
- ma anuta cand e data de facturare (oricum asta o stiam inainte de a intra pe site)
- deblocare sim (genreaza codul PUK)
- suspenda numarul de telefon (in cazul unui furt). Well, nu stiu cat de rapida e operatiunea.
Inca o nemultumire, legata de webshop'ul lor: preturile sunt afisate in USD (fara TVA), de parca eu as fi o Societate Comerciala din SUA. Iar daca am incercat sa-mi cumpar un telefon la fidelizare, mi-a generat urmatoarea eroare: "Nu ai dreptul de a beneficia de acest pret deoarece nu esti administratorul contractelor tale". I was like WTF ?!
Morala: Portocalelor, daca nu va stiti face temele, eliberati prima banca pentru ca vin alb-rosii de la Vod(k)aFone ori Zapp.
Rusinicaaa !!
Nu stiu de cat timp esti inregistrat la webcare, dar la vodafone, la serviciu myaccount, nu ti-se permite sa faci modificari la abonament de pe net decat dupa o anumita perioada de timp sau dupa ce confirmi ca doresti asta prin telefon (nu mai stiu sigur cum era).
RăspundețiȘtergereVodafone cu ce sa vina, ca sunt praf astia... De cand au facut rebrandingul nu le-a iesit nimic, portalul ala Vodafone Live sau cum ii zice e de kkt, Mail2SMS are probleme mari la modul in care a fost gandit (am zis pe aici ce probleme are) si in rest toata lumea ii injura. MyAccount ala nu l-am putut face sa mearga, pur si simplu da eroare pagina cand bag datele de autentificare. Culmea, tocmai astia, varful de lance in domeniul comunicatiilor ar trebui sa aiba site-uri si servicii online excelente, inclusiv plata factorii pe net, etc. Dar n-ai sa vezi, ce face Orange oricum e un pas imens fata de ceilalti.
RăspundețiȘtergere:)) Imi place ca ai transformat un topic despre serviciul de control al abonamentului online intr-o strigare la adresa vodafone :), care apropo, are serviciul myAccount (care merge pe toate browserele web, testat de mine) de pe vremea lui Connex, si inainte sa existe myAccount puteai platii factura direct de pe telefonul mobil :).
RăspundețiȘtergereNu stiu de ce aveam impresia ca Vod{k}aFone sunt mai breji ca Portocalele la capitolul asta.
RăspundețiȘtergereI guess I was wrong.
Totusi, ramane sa confirme [si] cineva de la Zapp...
"Nu ai dreptul de a beneficia de acest pret deoarece nu esti administratorul contractelor tale". I was like WTF ?!
RăspundețiȘtergereNu stiu daca te mai ajuta cu ceva,dar aceeasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o cu un mail la serviciul clienti: de fiecare data cand se intra in Date Personale trebuie introdusa si parola pentru punctele TY ... altfel interfata va arata aproximativ ca in poza ta. Dupa ce bagi parola vezi si ultimele facturi (vreo 6 cred).
Am ajuns pe blogul tau pentru ca facturile mele nu se vad corect in Firefox (in IE se vad) ... google m-a trimis aici ;)
Cat despre VF...am facut eroarea sa-mi fac un abonament si la ei acum vreo 6 luni...as avea ceva anti-reclama,dar inca mai sper ca totul sa fie bine...asa cum scrie in contract :)