miercuri, decembrie 06, 2006

Ce as fi vrut sa primesc de Mos...

Si fiindca am fost tag'uit, ma vad nevoit sa fac ceva precizari legate de cadourile Mosului.

Asadar, trei lucruri pe care mi le-as fi dorit:
1. Niste vase de ceramica miniaturala sa imi pot completa colectia.
2. Mai multa pasiune la nivel sentimental (dar se lucreza la asta).
3. O pereche de jeansi.
Asta daca vorbim de lucruri imediat realizabile.

Insa daca ar fi sa ma refer la lucruri mai putin probabile (in viitorul apropiat), mi-as fi dorit:
1. Niste reprize de scuba in Florida
2. Un Nikon D40 (sau un D50).
3. O calatorie cu balonul cu aer cald, prin savana africana.

Hmm.. Acum trebuie sa tag'uiesc pe alti 3?
Daca DA, gandurile mi se indreapta spre
Cristi Manafu, Cristian Roman si Roxa [ca sa pastram un gender-ballance] ;)

PS: Azi am primit si un fular negru, foarte classy & stylish. Asta ca sa mi se demonstreze ca surprizele placute nu se opresc in ajun. Multumesc.

Un comentariu: