“Nea Politaiul…”…
1: trebuie sa se prezinte.
Ai dreptul sa-i ceri legitimatia (pe care e inscris numarul sau). Trebuie sa ti-o arate.
2: sa-ti spuna motivul opririi: filtru organizat si cauta ei sa zicem alcool, benzina sau dude.
3: daca este filtru, ai dreptul sa ceri ordinul de serviciu in care trebuie sa se regaseasca data si intre ce ore au voie sa faca filtru, strazile pe care actioneaza si numele pers. care participa din echipaj.
4: actele se cer pe un motiv (legea nu mai permite sa se opreasca masini si apoi sa se caute motive de amenda)
5: deci la oprire se comunica soferului motivul si nu poti fi sanctionat decat pe acel motiv (asta daca nu cumva ai portbagajul plin cu arme si doua cadavre legate la spate). Hm... Logic!
6: la amenda ai doua locuri unde semnezi: unul prin care recunosti fapta si al doilea ca iei la cunostinta de amenda. So…, puteti sa semnati ca luati la cunostinta de amenda… dar sa nu recunoasteti fapta, si sa il convocati la Tribunal sub asistenta juridica competenta pe D-nealui.
7: CEL MAI IMPORTANT : ori de cate ori aveti un necaz cu Politia fie noapte fie zi puteti sa sunati la 112 (Apel National de Urgenta) si sa spuneti ca sunteti abuzat de catre echipajul cutare… In maxim 10 minute (in Capitala) apare un echipaj de la “Capitala” si astia nu se uita ca sunt colegi de-ai lor, vor face imediat un raport…care poate fi util la orice Tribunal…(experimentata de un coleg de-al meu de la munca!).
8: fiti intelegatori cu politaiul…totusi sta in strada de atata timp
Si mai nou: politistii de pe radare nu mai au voie sa dea filmul inapoi …deci, daca va opresc si stiti ca nu ati "comis-o" prea rau le cereti foarte ferm sa va arate :
1. legitimatia care atesta ca au dreptul de a lucra pe masina de radar …sa aiba vizele la zi .
2. copie dupa certificatul metrologic al aparatului radar cu modelul si seria aparatului …..
3. legitimatia care atesta faptul ca are dreptul de a conduce masina Ministerului de interne si verificati sa fie vizata .
4. daca mai fac scandal le cereti sa va arate “ordinul de serviciu”…este un fel de foaie de parcurs in care scrie locurile unde au voie sa-si desfasoare activitatea respectiva.
Aceste acte trebuie sa fie intotdeauna asupra agentului de pe radar …dar faptul ca-l intrebi de ele de cele mai multe ori duce doar la un simplu AVERTISMENT.
via balkansmedia.com
1: trebuie sa se prezinte.
Ai dreptul sa-i ceri legitimatia (pe care e inscris numarul sau). Trebuie sa ti-o arate.
2: sa-ti spuna motivul opririi: filtru organizat si cauta ei sa zicem alcool, benzina sau dude.
3: daca este filtru, ai dreptul sa ceri ordinul de serviciu in care trebuie sa se regaseasca data si intre ce ore au voie sa faca filtru, strazile pe care actioneaza si numele pers. care participa din echipaj.
4: actele se cer pe un motiv (legea nu mai permite sa se opreasca masini si apoi sa se caute motive de amenda)
5: deci la oprire se comunica soferului motivul si nu poti fi sanctionat decat pe acel motiv (asta daca nu cumva ai portbagajul plin cu arme si doua cadavre legate la spate). Hm... Logic!
6: la amenda ai doua locuri unde semnezi: unul prin care recunosti fapta si al doilea ca iei la cunostinta de amenda. So…, puteti sa semnati ca luati la cunostinta de amenda… dar sa nu recunoasteti fapta, si sa il convocati la Tribunal sub asistenta juridica competenta pe D-nealui.
7: CEL MAI IMPORTANT : ori de cate ori aveti un necaz cu Politia fie noapte fie zi puteti sa sunati la 112 (Apel National de Urgenta) si sa spuneti ca sunteti abuzat de catre echipajul cutare… In maxim 10 minute (in Capitala) apare un echipaj de la “Capitala” si astia nu se uita ca sunt colegi de-ai lor, vor face imediat un raport…care poate fi util la orice Tribunal…(experimentata de un coleg de-al meu de la munca!).
8: fiti intelegatori cu politaiul…totusi sta in strada de atata timp
Si mai nou: politistii de pe radare nu mai au voie sa dea filmul inapoi …deci, daca va opresc si stiti ca nu ati "comis-o" prea rau le cereti foarte ferm sa va arate :
1. legitimatia care atesta ca au dreptul de a lucra pe masina de radar …sa aiba vizele la zi .
2. copie dupa certificatul metrologic al aparatului radar cu modelul si seria aparatului …..
3. legitimatia care atesta faptul ca are dreptul de a conduce masina Ministerului de interne si verificati sa fie vizata .
4. daca mai fac scandal le cereti sa va arate “ordinul de serviciu”…este un fel de foaie de parcurs in care scrie locurile unde au voie sa-si desfasoare activitatea respectiva.
Aceste acte trebuie sa fie intotdeauna asupra agentului de pe radar …dar faptul ca-l intrebi de ele de cele mai multe ori duce doar la un simplu AVERTISMENT.
via balkansmedia.com
servus si ... bless you.
RăspundețiȘtergerein ultima luna mi-am facut abonament la radar...
best regards,
foarte interesant ce spui tu aici, dar .... unde scrie treaba asta?
RăspundețiȘtergereadica, daca ma opreste un politai si eu ii cer toate hartiile astea PE CE MA BAZEZ????
Te bazezi pe ce se bazeaza si ei. Adica pe nesimtire si tupeu.
RăspundețiȘtergereHmmmmm, nesimtire si tupeu ..... eu stiu, sincer, nu prea ma caracterizeaza nici una nici alta, poate din cand in cand tupeul, dar in sensul bun al cuvantului.
RăspundețiȘtergereEu sincer, m-as baza pe niste prevederi legale, adica daca le cer sa-mi arate haia si ailalta, sa le pot replica : conform HG nustiucat, art. nustiucare....
adica, intr-un fel sa-i "bat" cu armele lor, dar legale ....